2024. május 17., péntek
17.4 C
Budapest

Forradalom a budapesti taxis piacon!

Végre Budapesten is normálisan lehet taxizni. De miért volt szörnyű a szolgáltatás hosszú ideig?

Alapvetően rendkívül rossz volt a budapesti taxis szolgáltatás színvonala a Bolt megjelenéséig, ezt tapasztaltam minden téren. Pedig fix áras a tarifa! A következők voltak a problémák:

1. Hosszú várakozási idővel jöttek az autók. 12-15 perc egyes helyeken már jó időnek számított.

2. Csúcsidőben gyakran nem volt elég autó. Nem is vállaltak fuvarokat sokszor, egyszerűen elhajtottak. Csak akkor nem volt taxi, amikor esett az eső, vagy fontos esemény volt valahol…

3. A diszpécserek gyakran elérhetetlenek voltak csúcsidőben. Tehát odáig sem jutottál, hogy közöljék, nincs autó.

4. Néha egyszerűen töröltek előzetes foglalásokat. Számos alkalommal jött ilyen üzenet: kapacitáshiány miatt nem tudjuk teljesíteni…
Mielőtt mentél volna színházba például… 

Ezek okai:

1. Rossz logisztika

2. Kevés autó egy cégnél.  Háromezer autó alatt nehéz színvonalasan szolgáltatni Budapesten.

3. Internetes applikáció hiánya.

4. Nem tervezhető fuvardíj.


S mi derült ki a Bolt megjelenésével? Hogy lehet ezt jól csinálni. A titka a jó applikáció, a korrekt elszámolás, s hogy ez egyfajta Uber light, egyéni vállalkozókkal, pontos struktúrával.

A jó hír: hogy visszajön taxiként az Uber, a Főtaxi behozza (különben szerintem végük),  sőt, jön egy még újabb szolgáltató, a Taxim és a Gett is partner lesz. Így végre a vállalati ügyfelek is kaphatnak normális kiszolgálást, nem az van, hogy ott lapul a céges taxikártya a zsebedben, mégis hívsz egy Boltot, mint ahogy a sorok írójával rengetegszer megesett, mert így egy perc múlva autóban ültem.

Legfrissebb

Budán csaptak össze a média dolgozói az Arany Glóbuszon

Már 16. alkalommal szervezték meg az Arany Glóbusz médiakupát. Idén először, a Kodolányi János Egyetem budai kampuszán csaptak össze a kommunikáció területén dolgozók csapatai. Mindenkinek...

Turisztikai ügynökség: 2024 rekordév lehet az első negyedéves számok alapján

Az év első három hónapjában 7,1 millió vendégéjszakát könyvelhettek el a magyarországi szálláshelyek, amely 14 százalékkal haladta meg a tavalyi negyedéves számokat. A Magyar...