Egészen elképesztő autókkal gazdagodott az Álmok Álmodói 20 – Világraszóló magyarok, világformáló találmányok című tárlat a Millenáris parkban.
A többi csoda mellett ott láthatjuk most a Ganz József tervei alapján készült Standard Superiort, a Paul Járay által tervezett Tatra 87-et és kiállítottak egy 1915-ös Ford T-modellt is.
A magyarok a közlekedés fejlődésében is meghatározó szerepet játszottak, ezt bizonyítják a tökéletes állapotban lévő autómatuzsálemek. Az “új” modellek most három másikat cseréltek le, máris mondjuk, mi lépett minek a helyére!
Az 1934-es, vajszínű Standard Superior egy 1931-es Maikäfer helyére került. Mindkét típus Ganz József tervei alapján készült, ő volt az a magyar származású mérnök, aki felvetette egy olcsó népautó ötletét.
Paul Jaray, azaz Járay Pál két járműve is helyet cserélt a szalonban, a Tatra 77-es helyét egy Tatra 87-es vette át. A magyar tervező léghajók tökéletesítésével kezdte pályafutását az első világháború idején. Később kapcsolatba került a csehszlovák Tatra gyárral, amely a T77 megalkotásánál vele terveztette az 1934-ben Berlinben debütált áramvonalas automobil karosszériáját. A nemrég érkezett Tatra 87 a korábbi típusokkal ellentétben csővázas konstrukció helyett önhordó szerkezetű, a hátán hatalmas szárny irányítja a menetszél útját.
A harmadik újonnan kiállított jármű egy 1915-ös Ford T-modell, amely egy 1921-es évjáratú ugyanilyen autó helyére került. A típus tervezője Galamb József, akit 1907-ben Henry Ford egy egyszerűen kezelhető, minél olcsóbb autó tervezésével bízott meg. Ez a jármű lett a világ első népautója, a T-modell – tudhatjuk meg a kiállítás szervezőitől.