2024. november 22., péntek
0.9 C
Budapest

Még külföldiek túraajánlatában is szerepel a budai Trapper-bolt

Trapperban élni jó, jó, jó! Ezt mondja legalábbis egy régi reklám, tán még a nyolcvanas évekből. 32 éve működik a Fő utcában , a Bem térnél a Trapper bolt. De ki vesz ma még Trapper farmert?

A tulajdonostól, Nádasi Sándortól kértünk választ erre a kérdésre is.

Az ön találmánya a Trapper farmer?

Nem találmány, behoztunk Magyarországra egy magyar farmert, mert az még nem volt. A márka megjelenése után azonnal népszerű lett, a növekedés 300 százalékos volt. A 80-as években a Trapper a legnépszerűbb márka volt.

Honnan a márkanév?

Meghirdettünk egy pályázatot, ahol a nyertes név kitalálója 500 forintos díjban részesült. Több javaslat jött be és a Trapper (prémvadász angolul) nyert. Mindez 1978-ban volt.

Ez az egy boltjuk van?

Igen, családi vállalkozás vagyunk, mi készítjük és adjuk is el a nadrágokat és egyéb márkatermékeket. Korábban volt több üzletem, még korábban pedig a Népköztársaság út (Andrássy út) 7-ben az egyetlen farmerboltnak voltam a vezetője. Akkor Trapper még nem volt, de rávettem a Lenfonót, hogy indigó farmert méterben gyártsanak. Tulajdonképpen egy svájci farmer volt a mintadarab. Ebben a boltban csak Trapper termékeket árulunk. A márkanév az enyém, és én is gyártom, itt, Magyarországon.

Induláskor hány típus volt?

Akkor csak ez az egy, ez az első darab!

És milyen a mai kínálat?

Gyártunk vászonból, kordból, amikor düftinhez hozzá tudunk jutni abból is. Minden fazonban és stílusban – teljes a méretkínálatunk is. Mindenféle színárnyalatot tudunk gyártani, az alapanyag ugyanaz. Nem nagykerezünk, Trapper farmert csak itt lehet vásárolni.

Mennyire népszerű ez ma?

Itt vagyunk 32 éve, csak ebben a boltban. Megélünk belőle, milliomosok ugyan nem leszünk. Folyamatosan vannak új termékeink, melyeket továbbra is én tervezek – itt van például egy új, szűkebb szárú modell. Vannak mellények, farmeringek, dzsekik, árulunk öveket – mindent, ami a farmertémához tartozik.

Kik a vásárlóik?

Teljesen változó, most már a fiatalok is jönnek. Az én farmeren egy-két márkásnál körülbelül negyed kilóval nehezebb. Súlya van, anyag van benne. Áraink nagyon versenyképesek, van extra méretünk is, az egy ezressel több. A vevőink is mintha a családba jönnének, majdnem hogy barátok. Mindenkinek az igényét próbáljuk kielégíteni. Az üzlet a fejemben van – ha itt hiányzik kettő, akkor abban a pillanatban szabom. Vevőink 20-30 százaléka külföldi, egyes országokban még él a nosztalgia a korábbi márka iránt. Sőt néhány, turistáknak ajánlott programban is szerepel a bolt meglátogatása.

A reklámok megmaradtak?

Igen, ezen a képen Kocsis Mihály színművész, kaszkadőr, modell, művésznevén Trapper Misi látható. Nyers, mégis becsületes arcú, strapabíró, izmos férfira volt szükségünk és benne megtaláltuk. Ő volt Szomjas György Rosszemberek című filmjében az egyik főszereplő. A plakátot Molnár Kálmán Munkácsy-díjas tervezőgrafikus készítette.

A vendégkönyvet lapozgatva látszik, hogy vevőik nagyon elégedettek.

Igen, szeretnek bennünket és mi is szeretjük őket. Minket a minőség tart életben és a vevők megbecsülése. Szerencsére a fiam szívesen viszi tovább a boltot, így nagyon remélem, még vagy 40 évig jelen lesz a Trapper a piacon.

Legfrissebb

Bárki építheti: megnéztük a budapesti Lego-villamost

Parádés új villamost mutattak be Budapesten. Az új jövevényt szerda reggel leplezték le a Ferencvárosi Kocsiszínben. A sajtónyilvános eseményen a Budapest Brand, a BKV,...

MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai

A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét biztosító, és annak kifizetését módosító javaslatokat nyújtott be a napokban a Nemzetgazdasági Minisztérium. A felszolgálási...